Algemene actievoorwaarden Rueda Winefluencer 2022/2023
Campagne wordt georganiseerd door TOT PR & Communications namens D.O. Rueda / Rueda Wijnen. Hieronder vind je de actievoorwaarden die gelden voor de Winefluencer campagne. Lees deze goed door voordat je meedoet aan de campagne.
1. Deelname campagne
- Deelname aan campagne is kosteloos.
- Deelname vindt plaats wanneer je voldoet aan alle onderstaande punten:
- Deelnemer heeft content met/over Rueda wijn / Rueda winefluencer geplaatst op een eigen openbaar account op Instagram;
- Deelnemer heeft de hashtag #TasteRueda gebruikt bij deze content;
- Deelnemer heeft account @ruedawijnen getagt in de content;
- Deelnemer volgt account @ruedawijnen op Instagram.
- Medewerkers van TOT PR & Communications / Rueda Wijnen zijn uitgesloten van deelname aan de campagne.
- De looptijd van deze campagne betreft 19 tot en met 23 september en het moment van bekendmaking van de winnaar volgt omstreeks 3 oktober. Dit vindt plaats op social media @ruedawijnen, de websites ruedawijnen.nl & ruedawijnen.be en op de kanalen van de partners c.q. vakjury.
- Er zit geen beperking aan het aantal posts / hoeveelheid content per deelnemer.
- TOT PR & Communications / Rueda Wijnen is te allen tijde bevoegd de actievoorwaarden tussentijds te wijzigen of de acties zonder opgaaf van reden stop te zetten.
- Deelnemers dienen de Reclame Code Social Media na te leven.
- Deelnemers zijn 18 jaar of ouder en woonachtig in Nederland of België.
2. Persoonsgegevens
- Persoonsgegevens van deelnemers worden niet zonder overleg vrijgegeven en verstrekt aan externen, tenzij er toestemming is gegeven. Door deel te nemen aan de campagne geef je toestemming je gegevens open te stellen aan de vakjury ter beoordeling van deelname aan de campagne.
- Persoonsgegevens worden verwerkt op basis van de AVG.
- Persoonsgegevens van deelnemers kunnen intern worden gebruikt voor het aanmelden van de Rueda Wijnen nieuwsbrief, indien hier in de campagne toestemming voor is gegeven.
- Op de campagne is het Nederlands recht van toepassing.
3. Winnaar
- De winnaar van de campagne wordt gekozen door een professionele vakjury, bestaande uit Elianne Vink namens Elianne Drinks Wine / Rueda Winefluencer 2021 en Debbie van Dijck namens Goestingske / Rueda Winefluencer 2022.
- De beoordeling vindt plaats op basis van vooraf gestelde criteria, namelijk:
- De mate waarin de geplaatste content van hoogwaardige kwaliteit is, zowel visueel als tekstueel;
- De mate van originaliteit en persoonlijke touch van de geplaatste content;
- De creativiteit en de mate van opvallen van de captions bij de beelden/content;
- De mate waarin de content informatief correct is;
- De mate waarin de content past bij D.O. Rueda / Rueda wijnen als merk;
- Het voldoen aan de actievoorwaarden als beschreven in 1.2;
- Er worden 2 winnaars uitgeroepen; één uit Nederland en één uit België.
- De Nederlandse winnaar is woonachtig in Nederland;
- De Belgische winnaar is woonachtig in het Vlaamstalig deel van België.
- De winnaar van de campagne krijgt persoonlijk bericht via het social media kanaal waarop de campagne heeft plaatsgevonden. Indien er een e-mailadres is achtergelaten, wordt de winnaar per e-mail op de hoogte gesteld.
- Wanneer de winnaar zich niet binnen twee weken na bekendmaking meldt, wordt er een nieuwe winnaar aangewezen.
- TOT PR & Communications / Rueda Wijnen is bevoegd personen uit te sluiten van deelname bij vermoeden van onrechtmatige deelname of fraude.
- Deelnemers die niet tot winnaar worden benoemd, worden hiervan niet op de hoogte gesteld.
4. Uitkomst Winefluencer campagne
- De winnaar van de Rueda Winefluencer campagne gaat een samenwerking aan met TOT PR & Communications namens Rueda wijnen ín 2023, op basis van de onderstaande tegemoetkoming:
- Samenwerking op basis van € 5000,- ex. Btw;
- Ontvangst van een Rueda winefluencer pakket;
- Functietitel: Rueda Winefluencer 2023;
- De samenwerking die wordt aangegaan in 2023 gaat ten minste om het volgende:
- Maandelijkse post op eigen account over een specifieke Rueda wijn of over D.O. Rueda in het algemeen;
- Dezelfde post wordt gedeeld op het Instagram en Facebook account van @Ruedawijnen;
- Bijdrage aan Rueda campagnes in de vorm van een Winefluencer blog. Minstens 4 keer in het jaar, moment van plaatsing in overleg. Blog wordt gedeeld op ruedawijnen.nl en www.ruedawijnen.be onder vermelding van naam van auteur;
- Overname van het Rueda Instagram account @RuedaWijnen tijdens aanwezigheid in D.O. Rueda, waarbij minstens 1 keer per dag content in de vorm van een dag overzicht wordt gedeeld.
- Definitieve afspraken rondom samenwerking voor vergoeding als besproken in 4.1 worden gemaakt in januari 2023.
5. Contact
- Voor vragen, opmerkingen en/of klachten kan contact opgenomen worden met: TOT PR & Communications via: +31 (0)10 221 1311 of per e-mail via: info@totpr.nl.
- Uiterlijk binnen 7 werkdagen na telefonisch en/of schriftelijk contact per e-mail volgt een reactie